Merhaba hanımlar ilk gebeliğimde özel takipliydim doğumumu başından itibaren takipli olduğum doktorum yaptı ve sonrasında rutin kontrollerime de aynı doktora gidiyordum. Fakat şuanda muayeneye ücretleri tahliller vs artık çok yüksek. En azından 7 aya kadar devlete gitsem daha sonra yine aynı özelde devam etsem güzel bir muamele görür müyüm tereddütteyim ? Şuan ki fiyatlarla neredeyse 20bin civarını kenara atmış olucam çünkü. Böyle yapan var mı aranızda?