Dilaragr09 Merhaba 38+3 evde normal doğumu nasıl başlatabilirim ? Herşey normal sadece sıkıldım ve sabırsızım
Meslina06 Dilaragr09 bebek ne zaman isterse o zaman kendi gelir ve bir gün anne karnında kalması o kadar faydalı ki bekleyin bence