Ben canan hocada doğum yaptım çok memnun kaldım, hastanedende öyle herkes çok ilgiliydi. İkinci hamileliğim şimdi hemen yine canan hocaya gittim. Biraz soğuk gibi geliyor başta ama sorunlarıma yaklaşımı, bilgisi çok iyi diye düşünüyorum güven veriyor gerçekten. İlkinde medicalparkta da 2 doktor gezmiştim içime sinmemişti hiç.