36+3 deyiz. Bebeğimin pozisyonu kafa geliş şuan şükür ama bugün bi farklılık hissettim. Normalde ayaklarını gövdesini falan hissediyodum ama kafasını ellerini kolunu hissetmiyodum hep göbek deliğimden yukarı tarafta haraketler olurdu. Bugün birden vajinamda ve kasıklarımda haraket hissettim. Artık o taraflarda oynuyo, gayet barizdi haraketleri öyle karıncılanma falan değil. Bir aydır kasık ağrım vardı son iki üç gündür artık daha şiddetli hissediyorum o kasık ağrısını. Bebek yavaştan kanala falan mı yöneliyor? Bu hissettiğim hareketler onun habercisi mi ?