Seliiiiiiiiin evet çok şükür sapasağlam bebeğim. Detaylıdaki doktor o şekilde söyleyince çok kötü oldum ne kadar cihazlarımız eski görememiş olabilirim desede hemen özeldeki doktoruma gittim durumu anlattım sağolsun tek tek kontrol etti bisorun yok dedi . Muhakkak başka bir doktora git görün takipli olduğun cihazına güvendiğin bir doktora danış sıkıntı yaptıkça bebişini de strese sokma 💕