busra_2332 Kızlar ilk gebeliğimde 40+3te zorunlu sezeryan olmuştum bebiş gelmeyince aradan neredeyse tam 3 sene geçti şimdi tekrar doğum yapacağım. Normal doğum yapma imkanım var mı sizce yoksa yine sezeryan mı olmak zorunda?
Guzelanne56 busra_2332 sezeryan olalı 2 sene olacak onumuzdekı ay doktorumun ilk ve tek dedıgı şey sen normal yaparsın doğuma yakın ölcucem dikişlerın 2 mm altı ise normal yapalım dedı. Başta yok hocam yapamam dedım ana düşünüyorum da doktor tamam derse kesın kararım normal yapmak
Birbebekannesi01 Guzelanne56 iki çocuğunuzun arası 2 yaş olmuş olacak değil mi sezaryenden sonra geçen toplam süreniz yani
busra_2332 Birbebekannesi01 evet evet 2 yıl 9 ay oldu ama genelde hep sezeryana yönlendirdikleri için direkt tarih belirledi işte bende merak ediyorum acaba riskli mi olur normal diye
Nes7616 busra_2332 keşke 41 e kadar bekleseymiş işte ilk tecrübesizlikler bazen durduk yere sezeryan yapıyolar ciddi bişey olmadığı halde
Nes7616 busra_2332 destekleyen doktor yaptırır , benimde 35 ay araları tam 39+2 de bekliyorum şuan normal olacak inşallah gelirse
busra_2332 Nes7616 bebişin kilosu 4.300 civarıydı normal doğurman imkansız dedi hiç açılmamda yoktu bilmiyorum artık ne kadar doğru
Aylaa123 busra_2332 devlet kesinlikle yaptırmıyor özeldede destekleyen doktoru bulmanız gerekir riskleri olduğu için bazı doktorlar kabul etmiyor çünkü üstünden 3 bucuk 4 sene geçmesi ideal
72esooo Aylaa123 ben geçen pazartesi oldum sezeryan devlette hiç istemediğim halde ilk doğumum normaldi bunda sırf bebek 4 kilo be üstü diye yanaşmadılar sezeryan yaptılar karşı dıyoruz ama olmayanlarda var ki 5 cm açılmamda vardı
-Nazli7- busra_2332 benimde öyle 6 sene var aralarında ona rağmen doktorum riske atamam ben yapmam dedi. Doktorda doktora değişiyor canm
AnayimBenAna_ busra_2332 bununla ilgili doktorum bir paylaşım yapmıştı. “Aradan kaç yıl geçtiği önemli değildir. Her kadının iyileşme hızı süreci farklıdır. Hekim kontrolü esastır.”
busra_2332 Nes7616 benim ilk gebeliğimde 4300dü normal doğuramaz bedenin demişti ama bunda bilmiyorum artık akışına bıraktım ya 😂