Ruya İyi geceler kızlar.. hamilelikte şeker yüklemesi kaçıncı haftada yapılıyor ve aç mı tokmu olmak gerekiyor
Ygmur_ Ruya merhba tatlim iki kere kan veriyosun biri ac biri de ilaci ictikten sonra. 22. Ve 26. Hafta arasinda yapilir.
Ruya Doktorum bişey demedi. Cuma günü randevum var 25 haftalık olcaz. Bilemedim aç mı tokmu gideyim . Yada daha sonraki haftalarda mi yapacak onu da bilmiyorum
Obsesifk Ruya söyler büyük ihtimal çünkü aç gitmen gerekiyor hatta gecedende bişey yememen gerekiyor diye okumuştum burda sen demediği sürece kendini aç bırakma o söyler
Ruya O zamn bir dahaki kontrolde yapacaktır . Randevum öğleden sonra boşuna aç kalmiyim . Sonra yapsın artk napym 😀