Hamile kalmadan önce doktor tarafından bu tanıyı almıştım azıcık su içsem çok rahatsız oluyorum sürekli tuvaletim varmıs gibi hissediyorum zamanında ilaç tedavisi gördüm ama geçmedi şimdilerde ise hamile olduğumu öğrendim ve doktor günde 2.5 litre su içmem gerektiğni söylediğinden beri kendimi zorluyorum ama sürekli tuvaletteyim dışarda çok zor bu durumu yaşayan halleden var mı ?