Birkedibirbebek Kızlar sabah yer ayağımın altından kaydı resmen iki basamak düştüm merdivenden sağ kalçamın üstüne doğru tam ortam oturmadı ama birşey olmuş mudur olur mu dua edin nolur😔😢 6+6 hamileyim bu arada..
Miniksusamtanesi Birkedibirbebek inşallah bişey olmamıştır dikkat et sıkça tuvalete gidip kontrol et leke filan var mı diye ama umarım bişey yoktur
denizannee Birkedibirbebek 6+6da vajinal ultrasonla bebeğini gorebilirsin kanaman olmasa da diğer kötü ihtimalleri var içinin rahat etmesi için bi git derim bisey olmamıştır inşallah
Birkedibirbebek Miniksusamtanesi inşallahh evet kontrol ediyorum sürekli ağrı falan da yok ama inşllah birşey olmamıştır🙏🏻
Birkedibirbebek RdvnMlkn daha çok küçük kalp atışı da yok kanama lekelenme de olmadı ne yapabilirler ki 🤔🥺
Fatoliiii Birkedibirbebek kalp atışı yok mu 7.haftada nerdeyse ben 6+3de duymuştum. Ayrıca kalp atışı en başından beri oluyor.
oznuryalcn Birkedibirbebek Canim doktora git 6+6 olmussun kalp atisinida duyma ihtimalin var gecistirilcek konu degil dusmek. Cok gecmis olsun
oznuryalcn Fatoliiii canim 8. Haftaya kadar duyulmamasi normal ondan sonrasi problem oluyo kontrole gitse buyuk olasilikla duyar kalp atisini
Fatoliiii oznuryalcn hayır kendisi şey demiş bişey olmamıştır kalp atışı şuanda yok zaten diye ona istinaden yazdım ben
Ecece Birkedibirbebek canım bende düştüm 14 hastalıkken tamda dediğin gibi kalçamın üstüne randevumda sordum doktoruma karnına darbe almadığın sürece bişey olmaz olsaydı zaten 24 saat içinde kanama lekelenme olurdu sesi endişelenme canım kontrol et ama
Birkedibirbebek Ecece çok teşekkürler sürekli kontrol ediyorum 🙏🏻 Geçmiş olsun size de korkutucu bi durum ya
Dderryaa Birkedibirbebek canım bende düştüm bir ay önce sağ tarafıma karda kaydım sağ kalçam galen geçmedi ağrısı doktora gittim hemen korkacak bişey yok dedi anne karnındaki suyu korur dışardan daha güvenli dedi endişelenme
Havvam Birkedibirbebek bende yaşadım aynı şeyi ki ben dizimin üstüne düşmüştüm karnımı sırtımı hiç çarpmadım hemen doktor a gitmelisin kalp atışlarını kontrol e alıyorlar ben 2 gün üst üste gittim kalp atıslarımızı kontrol ettiler
Emsear Bende oğlumu dağa kaynağa götürdüm orda Kızakla darbe yedim yere düştüm 😆😱 çok korktum ama bişey olmadı şükür suç bende pistin ortasında niye duruyorsun ki demi 2 hafta falan oldu olay olalı ağrı sancı leke falan yoksa korkma Allahın izniyle birşey olmaz.
Tugba1234 Birkedibirbebek bende düştüm canim bes haftalik ken ama Allahin izniyle bisi olmadi insallah sanada olmaz