(Hiçdeğerlere bakmadan)
Bazı doktorlar hiç önermiyor bazı doktorlar haftada 2 için diyor bazıları ise her gün kullanın diyor kızlar hepside kadın doğum doktoru. (Herkesin durumu değeri farklı demeyin diye özellikle belirttim bahsettiğim kimsenin değerine bakılmadan yapılan bu öneri kafamı karıştırdı doktorum doğuma kadar gerek yok desede)Örneğin gebe arkadaşım var hiç kullanmadı doktora söylediğindede demir ve d vitamini yeterli demiş. Brn çok kustuğum dönem 4. Ayımda önerdi bir ay kullandım sonra almadım. Kendin bilirsin ama decavitte yazabilirim dedi veya kendin bilirsin gerek yok dedi. takipli aile hekimimde aynı şekilde multivitamine gerek yok (6. Aya girceeğim) ama merak ettim. Beslenmemi düzelttim prilam kullandıgım için kusma olmuyor ve iyi besleniyorm balık vs belki ondan kesti bir aydır multi içmedim ama İlk gittiğimde tekrar soracağım multivitamin 1 ay kullandım 1 aydır kullanmadım şuan 22. Haftamdayım ocean mummy gene alayım mı diye soracağım gerek duymazsa gene bana bırakırsa almayacağım