Betulceeblog inşallah hadi bakalım bugünleri boş geçirmiyim o zaman. Bir de birşeyi merak ediyorum Hani yumurtlamadan sonra çizgi git gide azalıcak ya o zaman sadece yumurtlama olmuş ama gebelik olup olmadığını bilemeyceğiz. Sadece bu ay yumurtlayıp,yumurtlamadığımızı anladığımız bi test yani