Diilaraa Uzun zamandır sabırsızlanıyorudum buraya doğum hikayemi paylaşmaya neysem dün geceleyin 2 3 gibi hafif hafif karın ağrılarım başladı ben hiç telaşa vermedim çünki daha nerden baksan iki hafta vardı biyandanda kaşınıyorum tüm vicudum sabaha karşı uyuya kalmışım ağrı kaşıntı derken sabahleyin ağrılarım henüz geçmemişti ama yine aldırış etmedim güzelce kahvaltımı yaptım pazara bile gittim eşimle yürüyerek pazardan gelince bi güzel hamsi ayıkladım sonra karın ağrım hayla geçmedi odaya geçiyim bari uzanayım belki geçer diye düşündüm geçtim uzandım geçmio 3 4 saat oldu geçmedi bide ağrılarım gelip gitmeye başladı 10 dk bi gelip gidiyordu kasıklarımdan kalçama doğru annemi aradım böyle böyle dedim doğum sancısı acile git direk dedi neyse sonra eşime mesaj attım geldi acile geldik benim ufaklık tersten geliyormuş hemen sezeryana aldılar çok şükür sıkıntısız geçti herbişey sütümde geliyo sezeryan olmama ramen miniğim şimdi yanımda mışıl mışıl uyuyo sezeryan çok zormuş bu arada ama bunada çok şükür yarın taburcu olucak inşallah işte böyle 😊😊
deletedmom734 Diilaraa kendini sıcak tut ve bol bol su iç ödemlerinden çabuk kurtulursun sütede katkısı olur ilaçlarını düzenli kullan 1 haftaya hiçbirşeyin kalmaz merak etme 😙