bebisko_annesi Selam kızlar elinde NST kağıdı olan var mı sancı olup olmadığını nasıl anlıycaz doktor yok gelene kadar icim icimi yer yardımcı olur musunuz
bebisko_annesi Beyzakeles elimden aldılar kağıdı cekemedim bile 80 ile 100 arası gidip geliyordu erken doğum dediler ama ben bu kadar erken beklemiyordum