Anonim22 ben psikoloğum, eğer görüşümü almak istersen, şuan sadece kendini kabullen, duygularını kabullen, hormonlardan ya da değil sonuç olarak seni rahatsız eden böyle bir düşünceye sahipsin, bu düşünceyi kabullen, (şuan mutsuzum ve üzgünüm, bunu hissetmem normal çünkü ben duyguları olan bir insanım, şuan mutsuz olmam hayat boyu böyle olacağı anlamına gelmiyor, duygular değişir, kendime güveniyorum) kendinle bu şekilde konuşmalasin, kendine şefkatle yaklaş, bir bebeğin olacak ama her şeyden önce senin yaşamın devam ediyor, bebeğini kucağına aldıktan sonra bu düşünce seni rahatsız etmeye devam ederse destek alabilirsin 🤗