Sanki bilgisayar oyununun içindeyiz. Her geçen gün daha ne kadar kötü bişe olabilir diyip gün geçmeden daha kötüsünü duyuyoruz. Ne olacak bizim bu halimiz… nasıl düzeleceğiz.. eski huzurlu mutlu hayatımı özledim. Sabah 2 yavrusunu öldürülen kadına kahrolurken, üsten mynet bildirimi geldi. “Karısını 4 cocuğunu öldürüp intahar etti. “ napıcaz biz yaa ne hallere kaldıkkk???