br2023 ben o fotograflara bakamadım. Ama çok üzüldüm bu olayın etkisinden cıkamadım bakmadıgım halde. Ben annemi kaybettim, kabristanlıkta içeride değişik tip de insanlar oluyor. Bir korkuyla girip bir korkuyla çıkıyorum. Canım annem, ziyaretimi bile gerçekleştiremiyorum