Kızlar merhaba bugün kontrolüm vardı her şey yolunda fakat tansiyonum 14/9 çıktı doktor hemen kardiyolojiye yönlendirdi. Kalbimde sorun çıkmadı. Tuzu kesmemi söyledi doktor. Bir hafta sabah akşam ölçüp tekrar gideceğim. Bugün cok heyecanlandım bebeği göreceğim diye acaba onun mu etkisi oldu Aranızda bunu yaşayan var mı?