Enfal_06 ideemirel hemde ne zor kız bu daha iyi bi isim Alex koyucam diye tutturmuşti zor unnutu onu bi dahaki Alex olsun diyor 😄😄
Sazenin ideemirel benim eşime de Kerim’i onaylattım ams gsde kötü oynayınca soğuyorum isimden diyor 😅
Sazenin ideemirel yine kerem dini isim kız 😅 Allah kerem sahibidir, yani cömerttir diye söyleniyor. Gayet güzel bir isim Rabbim nasip ederse koymak istiyorum 🌺 ismi ben buldum da bu gsdeki kerem işleri karıştırıyor 🤭
Enfal_06 ideemirel evet maç zamanı eve sessizlik hakim oluyor 😂😂 hiç alaka etmiyorum beyefendiyle maç bitene kadar 😂
ideemirel Sazenin kerem ismini bende beğendim evet anlami da güzel ama eşimin koyma sebebi iste farkli o yüzden dedim 😄😄
[silindi] waffleask Baran kürtçe isim Anlamı yağmur demek bende seviyorum bu ismi hayırlısı olsun hakkınızda
busra_basturk waffleask Ya benim eşimde Ömer Zeyd de takılı kaldı güzel ama ömür boyu bu isimle seslenicekler en iyisini bulana kadar tamam dedim daha iyi isimler öneriyorum yok Ömer Zeyd de kaldı nasıl ikna edicem bilmiyorum 😅
Ozge-bas bence eşinizin önerdiği isim daha güzel😂 normalde kadınlar daha farklı isimleri erkekler de eski klasik isimleri sever sizin tam tersi olmuş
Hanifee7- Bende baran koymak istiyordum ama eşim pek hoş bakmadı şimdi 3 günüm kaldı Talhama kavuşmaya inşallah ❤️
Ebbruc waffleask Baran ismini çok beğeniyorum ben, hatta oğluma koyacaktım ama sevmediğim bi iş arkadaşımın oğlunun adı o yüzden vazgeçtim koymaktan