yildiznran ben 25 haftalik dogum yapmistim 2 defa yaptim biri 800 gram biri 950 gram doğdu 27 haftalikla eşitti . 800 gram doğan kızım yaşadi cok sukur 3.5 ay yogun bakimda kaldi cok uzun zorlu bir süreçti bu surede anne baba cok yipraniyor ama Allah guc kuvvet veriyor eger yiyecek ekmegi nasibi varsa bu dunyada ona hicbir sey engel olmaz nasibi daglar arkasinda olursada olsun gelir bulur. Bende su bitmesinden korkuyorum ve surekli havuc suyu tuketiyorum allah herkesin yavrusunu saglikla kucagina almayi nasip etsin