Kızlar merhaba. Hamile kalınca tiroidi yükselenlerdenim. Hamilelikten önce normaldi. 6 haftalıkken 4.70ti sonra eutrox ilaca başladım 0.25 mg. Tirodi 2.30 lara düştü. Şimdi 20 haftalık oldum. Kan verdim tsh 2.80 normal ama bu seferde serbest T4 düşmüş. Böyle bişey yaşan oldu mu? Olduysa ilacın dozunda değişiklik yaşadınız mı?