Baharer321 Arkadaşlar kasıklarım dün gece öyle bir ağrıdıki dedim heralde adet olacam aynı adett ağrısı gibi bir ağrı girdi 5 10 dk sürdü sonra kendiliğinden geçti çok oluyor geçen haftada oldu normalmi bebeğin büyümesiylemi alakalı korkulcak bişeymidir
ZeynepDuru17 Baharer321 kanama vs yoksa korkulacak bişi yok yerleşiyor rahim büyüyor ondan kaynaklı olabilir
edis22 Baharer321 gayet normal. Bendede oluyordu ve Dr sorduğumda her an adet görecekmişsin gibi bir ağrın olacak dedi ve gayet normal dedi zaten 3. Aydan sonra geçiyor