Ftmigit 18+3gunluk gebeyim 13haftada ense kalinligi goruldu perinatolojiye yonlendirdiler bakıldığında uzun kemiklerde kisalik oldugu bunu yasayip sonlandirmayip duzelenler oldumu
Aslaninannesi_ Ftmigit el ayak kısalığı var denildi İstanbul’da oturuyor Recep hasa gitti o amniyosenteze yönlendirdi ve temiz çıktı
Ftmigit Aslaninannesi_ Aslaninannesi_ bana eli ayagi kisa omiriligi gelismemis ensede cok fazla kalinlik gogus dar bi bacagi ice yamuk belirli yerlerinde ödem sıvı birikintisi olduğunu söyledi hatta yaşamla bağlantısı görünmüyo denildi
Ftmigit Aslaninannesi_ insallah benimde oyle cikar ama özeldeki doktor bana amiyosentezde bi hastalik ismi cikmazsa bu bebeginin ismi olmayan bi iskelet hastaligi var ve tedaviside olmaz dedi
Minedy Ftmigit başlangıcını okudunuz mu postu açarken yazdıklarımı. Sizin gibi bir sürü bişey sayılmıştı bana da. Sağlıksız gebelikse bebek zaten kendi düşüyor