durugunes1 Ne yediğim farketmeksizin yemeği yediğim an mide yanması ve hazımsızlığım başlıyor acayip şişkinlik oluyor😔 doğal bi yöntem yok mu soğuk süt içiyordum o da iyi gelmiyor artık
dika durugunes1 gün içinde olursa sakız çiğne o iyi oluyor elma tüketiyorum ben domates felan iyi geliyor soda içiyorum bunları kullanıyorum ben
durugunes1 dika offf valla ne yesem oluyor gün içinde sabah bi baslıyorum aksama kadar aynı devam sanki dünyaları yemisim yemek yiyesim gelmiyor bu sefer de
dika durugunes1 bende öyleydim birde gece uyucağım zaman daha çok olurdu benim ben bunları yerdim geçerdi deneyin belki sizde de geçer
GamzeeeYigittt Benimde öyleydi. Hatta afedersin sabah 9 da yaptığım kahvaltıyı akşam 5 gibi kusuyordum hala hazmetmemiş oluyordu midem. Soda bir tek iyi geliyodu bana
durugunes1 GamzeeeYigittt soda da bazen iyi gelmiyo bana ya çok garip ama o da şişiriyo rahatsız ediyo zor vvallaa yaaa öff
Burcuuko Bende de bi ara çok oldu doktor akşam 8 den sonra yeme dedi. 1 haftadır 8 den sonra yemeyi kestim rahatım çok şükür