Tbytkn 30 hafta çok erken değil ara ara havalandırın ama valizse kapağını açın arada vs kokmasın zaten ben 30. Haftada başladım hazırlamaya 37. Haftadayım hala bitmedi hala eksikler var devamlı aklıma yeni birşey geliyor filan yani öyle kolay kapanmıyor o çanta