Hikoo
ecemanne bende 5+4 haftalık hamileyim ayın 17sinde ilk muayenemize gittik ve keseyi gördük 🤗 bu sabahta doktorumuzun istediği tahliller için yine hastaneye gittik ve bugün de ultrasonda gördük 😊 haftaya Perşembe yine muayenemiz var inşallah kalp atışını da duyarız🙏🏻 Allah bebişlerimizi sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏🏻