21 haftaya girdim kızlar. 19da eski pantolonlarım sıkıştırsa da yine oluyordu. 20ye girince üç günde ne olduysa karnım birden şişti. Gören şaşırıyor hatta 3-4 güne nasıl belirginleşebilir diye 😀gaz değil değişik bir şişkinlik ve sertlik hatta göbek deliğimin iki parmak altında bir şişlik. İçerde pıt pıt bir şeyler de hissediyorum. Bebeğin hareketleri olabilir mi ?
Ve gerçekten göbek böyle 3-4 güne fark edilir derecede çıkar mı bu haftalarda ?