Arkadaşlar gebelik düşünüyorum . Hem 2 eylülde hem de 27 eylülde adet oldum pcos görüntüsü var doktor 6 ay progestan fitil verdi . Bu arada bebis 8 aydır nasip olmadı . Fitil olarak almama rağmen progestanin yan etkisi olduğunu düşünüyorum çok fazla uyku ihtiyacı duyuyorum . Benim gibi adet düzeni için progestan fitil kullanıp hamile kalan var mı ?pcosta çünkü her ay yumurtalara olacak diye bir zorunluluk yokmuş bunu düzene sokmak için verdi umarım faydası olur .Görüşlerinizi bekliyorum