Mrvemr3449 bende bio oil kullanıyordum hiç çatlağım yok sanıyordum taa ki göbüşümün fotosunu çekene kadar😂 fotoğrafta farkettim alttan çatlamaya başlamış. Eczaneye gittim lierac alacaktım ama gelmiyor artık dedi eczacı mustelanın çatlak kremini önerdi. Bugün ilk kez kullandım baya güzel nemlendiriyor yapısı güzel. 1.100₺ fiyatı. Memnun kalırsam bittikçe alırım