Mimoxacice Merhaba, hamile olan herkeste ovulasyon testi pik mi çıkıyor. Silik çıkıp hamile olan var mı?
Mimoxacice Mimoxacice çokta silik değilde pik denecek kadarda değil. Bu şekilde de çıkabilir mi illa pik mi olur hamilelerde bunu merak ediyorum
Elif-ada- Mimoxacice Hayır cnm ben hamileymisim testte çıkmıyordu ama ovulasyon aynı koyulukta yada hafif c çizgisinden silik çıkıyordu ve gebelik vardı adete 5gun kala yapmıştım ve oylede devam etti kimyasal oldu kanamam basladiktan sonra hafif hafif silklesti