Sevgiiss Kızlar merhabalar . Bugün adetimin 32. Günü ve hala adet olmadım test yaptım negatif . geç döllenme ihtimali olduğunu düşünmüyorum 21. Günden sonra sadece 28. Günde ilişkimiz oldu o kadar . Neden gelmiyor anlamadım
Nursena2 Sevgiiss benim de geçen ay 2 hafta gecikti bu ay da 5. Gunumdeyim hala olmadım. Normalde hiç gecikmezdi eğer sizin de bir kaç ay daha çok gecikme olursa doktora görunun bence en azından kontrol amaçlı olur
BesteYetik Normalde benim hiç gecikmez gecen aylarda 4 gün gecikti ama negatifti canım maalesef, istediginde stres yaptığinda gecikme daha çok oluyor.
Sevgiiss BesteYetik korunmayı yeni bıraktık doktor gecikmeler ya da erken olmalar normal dedi ama hiç belirti yok. Ayrıca adet olsamda önümüzdeki aya başlasak artık diyorum
BesteYetik Sevgiiss evet kontrol birakma sonrasi duzen anca oturuyor, korunma sonrasi ilk üç ay bence umit etmeyin kendimden biliyorum
Nursena2 Sevgiiss hayır geçen ay gecikti sadece eğer bu ay da bir kaç gün daha olmazsam gidicem çünkü gecikme yasamazdim hiç. Havalardan falan olabilir diyorlar ama her açıdan kontrol daha iyi içimiz rahat olmuş olur
Sevgiiss Nursena2 doktorum var ilk doğum yaptıran doktorum ona sordum aslında ilk korunmayı bıraktığında erken ya da geç olabiliyor dedi bilemiyorum ki .
Sevgiiss BesteYetik ilk bebeğimde 3 ay korunduk 4. Ay hamile kalmıştım. Bunda ilk ay oldu ama hamile değilim eminim yani adetim uzun süre gelmeyecek gibi duruyor