Melmer Kızlar gönlüm pek istemesede tetanoz ilk dozu oldu 20. Haftada kolum agrıyor, saçma sapan insan bi korkuyor kötü bi etki yapmasın diye Allah korusun tetanoz olan varmı aranızda
Asi_07 Melmer ilk gebeliğimde 2 doz oldum bunda da 1 doz yeterli dedi kol ağrısı malesef oluyor benim 3 gün sürdü
Zuluss Melmer tetanoz ağır bir iynedir her insanın bünyesi kaldırmaz ben olmadım istemedim 31 haftadayım şu an
iremarsln37 Melmer önceki gebeligimde 2 doz olduğudm için bunda 1 doz oldum. Bir süre kolum agrıdı acıdı sonra geçti şuan normalim. Kötü düşünmeyin birşey olmaz Allah’ın izniyle
gulerilk İkinci dozumu oldum korka korka insan endişeleniyor kolum ağrıdı bide aç karna oldum sanırım ondan 1 2 gün tansiyon düşüklüğü yaşadım, bana kalırsa aç karna gitmeyin benim gibi
Melmer iremarsln37 iremarsln37 hareketlerde azalma hissettim barizbi gün önce oynayan çocuk tövbe tövbe çok gerildim gönülsüzdüm zaten Allah korusun
AnayimBenAna_ Melmer her gebenin olması gerekiyor zaten tetanoz bir sene önce çıkan aşı değil yıllardır var
AnayimBenAna_ Melmer her gebenin olması gerekiyor zaten tetanoz bir sene önce çıkan aşı değil yıllardır var
Rabiamina Melmer ben de ilk dozda çok kötü oldum. Baş ağrısı mide bulantısı kol ağrısını demiyorum zaten kaç gün çektim. Bebeğim bile bir iki gün hareketlerinde azalma oldu. Pazartesi ikinci dozu olacağım şimdiden korkuyorum
Zuhal_Y Tdap asisi daha az yan etkisi oldugu icin dr sorup onu vurdurmak istiyorum ucretli bir aşi eczden alıp saglik ocsginda dr onayi ile vurdurabilirsnz.