Hatice4136 Kızlar çubuk olan innovita olan alttaki ise bir gebenin günlüğü ovülasyon testi çubuk olan birazcık daha koyu bugünü değerlendirsem olur mu ? ovülasyon 16.günündeyim
defnevedoruk dem34 benimde bugün 16. gün hala silik reglime 14 gün kaldı. böyle olması normal mı yumurtlama mı görmeyeceğim yoksa:(
dem34 defnevedoruk evet normal bazı kadınlarda çok geç oluyor üzülmeyin testi yapmaya devam edin moralinizi üksek tutmaya çalışın Ben de ovulasyon sen testi ile gebe kaldım bir gebenin günlüğünden almıştım ama ben kaset tipi olanı aldım
Betulceeblog defnevedoruk Bende sizin gibi düşünüyordum ama 21.günde gördüm ümidinizi kesmeyin aynı şekilde yapmaya devam edin
rozamomy defnevedoruk canım ben de düzenli adet oluyodum 30 günde bir. Yumurtlamayi 18-19. gün gördüm mesela. Olabiliyo yani