Bigsecret3 Kızlar arkadaşımın testi yorumlar mısınız? Dün leke gelmiş sonra çoğalmış gittikçe rengi vs bugün gelmemiş doğru düzgün test markası days doctor
Erkekannisi2 Bigsecret3 ya canım var yerleşme kanaması gormus devamı gelmedıyse eger gelırsede demekki yalancı pozitif
Elifff2112 Bigsecret3 sizi bir yerden hatırlıyorum bir posttan yine bir arkadaşımın testi diyerek kendi testinizi paylaşmistiniz hatta beta sonucunuzu sanırım negatifti
TugceOrak yorgunbirannekanatlanacak sen geçen gece anlattığın hikayeyle bizi trolleyen hesap değil misin ?
Bigsecret3 Elifff2112 hayır ben hiç kendi testimi paylaşmadım post açıp geçen ay zaten ben yalancı pozitif gördüm ????
Elifff2112 Bigsecret3 şeyden hatırladım sizinle baya konuşmuştuk ve sonucunuzu da merak etmiştim aklimda kalmışsiniz
Bigsecret3 Elifff2112 kuzum tamam da o test yine benim değildi ben geçen ay adet oldum zaten 😊 artımed denedim bana yalancı pozitif verdi değerim 3.0 çıkmıştı benim sonra ertesi gün mü 5 gün sonra mı ne adet oldum ben.