Şuan ağlama krizinin eşiğindeyim bende beni asla bırakmıyor hep bacaklarıma yapışıyor bi kahvaltı boğazıma dizilerek yaptım birlikte yapalim diye oğlumuda mama sandalyesine oturttum ama yok oturmak istemedi ağladı kahvaltıda etmiyor ne iş yapabiliyorum ne birşey bu arada 13 aylık bu aylarda bi atak dönem faln mı var