ozlem_2727 Reznbzkrt bende birinde erkek. Birinde kız. Diyo ikiside erkek ama burda kimdi. Hatırlamıyorum biri Çin takvimi. İçin bir link paylaşmıştı o. İkisini de doğru. Çıkarmıştı
ozlem_2727 Reznbzkrt bende Google. Da baktığım. Hiç. Bir. Çin takvimi doğru. Çıkarmadı ya. Sadece dediğim gibi. Burda link paylaşılmıştı onda doğru çikti
dabaxy Reznbzkrt geçen sene bir kaybım var ama o da doğru çıkmıştı bu sene de doğru çıktı. Arkadaşlarımın da tuttu tesadüf de olabilir tabii :)
miniktirtilim_ @Reznbzkrt oğlumun doğru çıktı, şimdi 2. gebeliğim kız gösteriyor bir kaç ay sonra öğrenicez bakalım o da tutacak mı🤭
Meleklerin_annesi_003 Reznbzkrt Çin takvimi bide bi şey daha vardı unuttum adını o ikisinde de erkek çıktı birde ebrar_65 erkek demişti nasip olursa kızım olacak 😇 yani şans oyunu gibi ve gerçek değil bence 😊
Ykyyk Meleklerin_annesi_003 anne baba doğum tarihi ve son adet yazar mısınız ? Bir takvim denicem tutuyor mu 🙈
Balbebek012 Reznbzkrt iki bebeğim de de tutmadı şimdi 3.ye hamileyim bakalım daha cinsiyeti mız belli değil🫢