Kızlar aslında haftaya gidicektim kesin olsun diye ama dün kasıklarım ağrıdı çok az bir açık kahve leke geldi bende korktum bugün gittik. Keseyi gördü çok şükür ama yarım santim dedi şuan embriyo gözükmedi. Yani benim tahminimce en fazla 5 haftlık zaten. Normal dedi yani doktor sizdende yaşayanlar varsa tecrübelerinizi duymak isterim