Balbebek012 mervetky kızımı 41 de doktor müdahalesi ile doğurdum oğlum 41 te kendi sancımla doğururdum 🫶🫶🫶
Kumsal28 mervetky benimde kızım 40+4 te suni sancıyla dogurttuk zorlaa yoksa geleceği yoktu hanfendinin😂
Nes7616 Hiç belli olmayan şeyler bunlar birinci ikinci üçüncü oğlan kız hiç fark etmiyor tüm gebelikler 40 hafta sürer kimi çocuk vaktini doldurmuştur çıkmak ister kimisi de çıkmaz durur da durur 42’ye kadar😀😀
Balbebek012 Mrvsmt2502 kız lâ oğlan doğumumu haftaları aynıyken doğurdum sadece kızımda doğumu doktor başlattı oğlum da sancın geldi 1.bebeğimde bir günden fazla sancı çektim ama 2.doğumda daha hızlı ilerledi
Mrvsmt2502 Balbebek012 doktorum bana suni sancıda sana ekstra ağrı verilmiyor kendi sancınla ne hissedeceksen onu hissedeceksin demişti de o yüzden merak ettim bende şuan 2. Ye hamileyim inşallah vaktinde gelir 🥰
Balbebek012 Mrvsmt2502 suni sancı da sancı daha da hızlanıyor bu kadar ağrı olarak aynı tabi sağlıklı doğumlar
aleynayavz mervetky 39+3 sezaryenle doğum yaptım pazartesi günü 🥰 Daha da bekliyordu doktorum pıhtılaşma olduğu için daha fazla bekletmek istemedi