Blog_okur Kızlar sabah uyandım ve kasıklarımda şiddetli bi ağrı var ılık duş aldım biraz iyi geldi ama hala devam ediyor. Enfeksiyon kaynaklı da olabilir ama korkmaya başladım acile gitmeli miyim bilmiyorum
fztanne1 Blog_okur gittiniz mi acaba bende 34 haftalığım bir anda kaşığıma ağrı girdi uzanıyorum ve geçmesini bekliyorum.
Blog_okur Defne__rz en son kontrole gittiğimde 31 haftalıktı doktor bişe söylemedi ve 3 hafta sonra gel dedi. Ptesi randevum vardı ama bugün ağrım var işte
Blog_okur fztanne1 evet gittim nst ye bağlandım biraz sancım çıktı kan ve idrar testi aldılar. Çok az enfeksiyon varmış ondan kaynaklı sancı olabilirmiş. Açıklığım da yok alttan baktılar