Normal doğum sonrası 40 muayenesine gittiğimde doktor pıhtı kaldığını söyledi. İlaç verdi düşmezse eğer operasyon ile alacağız dedi. Dün gittiğimde parça düşmemiş. Plasenta parçası, zarı olabilir dedi operasyon ile alacak. Bu doktorun hatası mı yoksa olabilen bir şey mi. Bilgisi olan ya da başına gelen var mı?