Gizemnurozgul bengu_10 Ah bu kayınvalideler 🥹 herkes bebeği için en iyisini bilir ve yapmaya çalışır hiç sıkmayın canınızı 🩵 sizin için en doğrusu neyse onu yapın 🩵🩵🩵
bengu_10 Gizemnurozgul öyle canım ama anlamıyorlar benim o kızım şimdi büyüdü 14 yaşında ve asla kötü bir şey diyeceği zaman ağız açtırtmıyor bana karşı şimdi bunu içimizden geldiği gibi büyüteceğiz inşAllah 🌸 çok sağ ol sende 😘💕
Emel_11 bengu_10 ay ben yanlış okumuşum 🥲 iyi bence 8 tane ve zaten bebeğiniz hızlı büyüyormuş benimde 2. Erkek erkekler çabuk büyüyor falan dediler de şimdi kızımda aldığım zıbınları giydi hep neredeyse 9-10 tane vardı ama erkek bebek için kararsızım 😄