Fidanmas Merhaba. 5 hafta 2 günlük hamileyim. Dün eşimle tartıştık sesimi falan yükselttim. Bugün de uyandığımda göğüs şişkinliyi ve ağrısı kaybolmuş. Henüz ultrasona girmedim, 2 hafta sonra gireceğim. Korkuyorum acaba bir şey olmuşmudur?
Edaliii Fidanmas belirtiler hemen 24 saat içinde kaybolmaz bir şey olsa bile betanın düşme süresi var psikolojik böyle düşünüyorsunuzdur. Bir şey yoktur inşallah 🌺
Canimbalim Fidanmas doktorum artış iyi 10 gün sonra gel dedi daha gitmedim bekliyorum adetim yeni geçmeye başladı