Bir böbrek 4.0 diğeri 4.8 böbrek genişlemesi var ama bu çok önemsiz çünkü çoğu bebekte geçiçi dendi ben bunu biraz kafaya taktım başka bir hastanenin yüksek riskli bölümüne gittim böbreklerinde bir problem yok çişini yapmasa bile bu kadar genişlik çıkabilir zaten artış da sınırda erkek bebeklerde genelde bu çıkıyor dedi. Başına gelen var mı?