Smeyye-0
Annem 4 tane normal doğum yapmış sadece beni doğururken olmuş bu 😂 ablamlar hala dalga geçer annem seni doğururken sıçmış diye 😂 her zaman olacak diye bir şey yok yani ama oladabilir gayet doğal. Bir uzman sancılarınız başladıktan sonra hiç bir şey yemeyin diyor böyle bir şey olmaması için. Ya da bazı hastaneler lavman yapıyormuş. Doktorunuzla bu konuyu konuşabilirsiniz, sizi daha çok rahatlatacaktır 🤗