Kumsal28 Kızlar bugün randevum var ama korkuyorum ya Allah korusun bebeği göremezsem 6+1 de gittim kese vardı bebek yoktu henüz şuan 7+3 bebeği görebilir miyim sizce ? Çok korkuyorum 😒
symnrustn Kumsal28 görürsünüz inşallah içinizi rahat tutun Benim de 6+2, pazartesi doktor kontrolüm var sizin gibi endişelerim de var 🥲 Doktordan çıkınca haber eder misiniz
Gamzeli_03 Kumsal28 kese o hafta da oluşuyor kalp atışı da 8 + üstünde netleşiyor çok iyi bir ultrason cihazı ile 6 da duyan oluyor ama çok zor oluyor kendine stres yapma stres ve bebek aynı yerde barınmaz yok gibi sakin birşey olacak gibi de tetbirli ol 🤲🏻😘♥️
Princess_momm Kumsal28 böyle negativ düşünmeyin daha yolun başındasınız kaç tane böyle işlem olucak testler vs hepsine bir stres yaşasanız bebeğiniz etkilenir her ne olursa herşey Allahtan içinizi ferah tutun
aleynayavz Kumsal28 Sana hamileliğin sonuna kadar her şeyden korkan biri olarak içini ferah tutmanı öneririm. Doğum anında bile bebeğim sağlıklı mı diye düşünürken kafayı yiyordum resmen. Allahın izniyle göreceksin içini ferah tut canım
Sumyye_06 Korkma Allahın izniyle göreceksin bende 7 haftamda falan görmüştüm endişe etme Allahım büyüktür minik fasülye gösterir bugün kendini Allahın izniyle 🤲
Kumsal28 Sumyye_06 inşallah cnm ya bugünü iple çekiyordum hemen gelsin de gidip göreyim var mı yok mu n’olacak diye içim içimi yiyor resmen inşallah görürüm bugün
Zambak-12 Kumsal28 ben de görünmedi bebek kesem 11 milim olmuş doktor 10 gün sonra gel dedi degısıyor çocuktan çocuğa
Kumsal28 symnrustn inşallah görürüz bizde cnm tabiki haber veririm yazarım inşallah hayırlı haberle gelirim🤲🌸
Kumsal28 Princess_momm öyle gerçekten haklısınız ama işte elimde değil merak ediyorum ama inşallah bugün bebeği görürsem icim rahat edicek 🌸
Princess_momm Kumsal28 görürüsünüz inşallah 🥰🥰genel olarak herzaman olumlu düşünün kötü düşünceler geldiğinde etrafdakı nesnelere odaklana bilirsiniz yada saya bilirsiniz piskoloğum öyle diyodu hep😇