Ayse1-1 Salı günü sezeryan oldum doktorum hemen korse kullanmaya başlayabilirsin dedi ama kullanmıyorum daha çok erken olduğunu düşünüyorum. Sizin doktorunuz ne dedi kullanmanın olası bir sorun oluşturacağını söyleyen doktor var mı
rosatue Ayse1-1 O korseyi kullanınca içim fena oluyordu ben birkaç denemeden sonra hiç kullanmadım. Kullanırsanız zararı olmaz. Anam babam usulü çarşaf bile daha iyi hissettiriyordu, onu da kullanamadım. Bir şey olmadı 3 sene geçti üzerinden.
Filiz-02 Ayse1-1 20 gün oldu sezeryan olalı doktorum 1 hafta kontrolüne gittikten sonra takabilirsin korse dedi bende takıyorum bir. Sıkıntı olmadı çengelli korselerden kullanıyorum tam sıksın diye
aleynayavz Ayse1-1 bende pazartesi öğlen oldum ve doktorum pazartesi akşam ilk yürüyüşten önce hemen taktırdı hemşirelere
Hulo2105 Ayse1-1 ben 40 ım çıkınca aldım ondan önde bende takılmamalı sonuçta daha yara sıkmaya ne gerek var
Niluka Ayse1-1 Ya bu tam muamma.. ilk çocukta doktor bana 1 ay kullanma dedi kullanmadım göbek bir türlü toparlanmadı. Şimdi yine az kaldı doğuma ve böyle hemen kullanmaya izin verenleri görünce de şaşırıyorum. Ne yapıcaz?