zeynopella normal doğum olmayabilir, 40. Haftayı beklemeyebilir doktorunuz, göbüşlü, tombul bir bebek olabilir 😀 geriden gelmesi sıkıntı ama. İleride olmasına çok takılmayın ilerleyen haftalar önemli gününü yakalayabiliyor. Biz de öndeydik bir hafta kilo almamış geriye kaydık şimdi günümüzü yakalamış 37 olduk 😀 39 a kadar devam dedim doktoruma inşallah sıkıntı olmazsa beklemek istiyorum 😀