Omernur 33 haftalik ikiz hamileyim son bi haftadadir gobegim ustu morluklar olusmaya basladi catlagim vs hic biseyim olmadi bu neyin nesi bilen var mi dr gunume daha var o yuzden sormak istedim
KlncA Omernur mor ama çatlak şekilde mi cnm? Benim çatlaklarım var bazen kırmızı bazen morumsu gözüküyorlar da oyüzden sordum belki senin de öyledir
Omernur KlncA yok catlak degil canm gobek ustu ve yanı damar cıkıntısı gibi morluklar basladi malum ikiz gebelik ve riskli olunca korktm