Nurtanesi89 helloandhello bana da suya atılan monurol ve iki tane de fitil verdi. Ama mantarım sürekli tekrarlıyor maalesef. Şeker enfeksiyonu besliyormuş şekeri kestirdi bana gebeliğim de ne doya doya tatlı yiyebildim ne de meyve sadece ayva ve elma ye dedi. 😥Ona rağmen hep bir enfeksiyon.
lidyaa30 Mucizee80 devlet domtolari sorunu o zaman kadin bana progestan verdi devlette 3 kutu mu ne ictim ozeldeki doktorum 2 hafta kullanman yeterliydi dedi
Mucizee80 lidyaa30 bnde kanama alanı olduğu için progestan kullanyrum devletteki doktor dedi ki 32.haftaya kadar kullanabilirz iki gün önce özele gttim kanama alanı kaybolmuş bir hafta daha kullanıp birakalm dedi kolaya geliyor galiba ilaç yazıp kullan demek
EbruDemir81 Sadece ocean mummy kullanıyorum doktorum içeriğinde hepsinin olduğunu söyledi çok şaşırdım herkes çok fazla ilaç kullaniyormus
iremarsln37 EbruDemir81 bende onu kullanıyorum fakat icerigindeki vitaminler çok eser miktarda olduğu için ekstra d3 ve demir kullanıyorum. Hatta b12 sınır altında olduğu için onunda iğnesini vuruluyorum haftalık
lidyaa30 Mucizee80 sanirim oyle bejim pembemsi bi lemek gelmisti hic kanamam olmadi ama 3 kutu kullandirdi bana
Handemhmt helloandhello vallahi Allah yardımcımız olsun kremleri ben dahil bile etmedim bu listeye umarım bunca ilaça taş gibi sağlam çocuklarımız olur 😂😍
helloandhello Handemhmt inşallah valla 🙏 o kadar iç iç ama yinede kendi adıma konuşayım enerjik hissetmiyorum kendimi 🙈
Handemhmt helloandhello bende asla hissetmiyorum zaten Progestan kullandığımız sürece de asla hissedemeyiz 🥲
Handemhmt helloandhello aşkım benim düşük riskim devam ediyor mecburen içmek zorundayım kanamam var maalesef