Papatyam2608 Tüp bebek transferi oldum transfer onuncu gün 189 çıktı 12 gün 321 çıktı iyi mi kızlar sizce
Harika38 Papatyam2608 en az %60 olmak şartıyla her iki günde bir düzenli artıyorsa sağlıklı ilerliyor diyor doktorlar, artışta ümit var ama yine tekrar 2 günden kan verin isterseniz, hayırlı sonuçlar diliyorum 💐
-angel34 Papatyam2608 bence seninki iyi iki katı saat ve verdiğin yer de sayıda oynama yapıyormuş bende3 katı çıktı
Papatyam2608 -angel34 amin cnm sende durumlar ne tekrar kan verdin mi ben yarın bir daha verecem hayırlısıyla kalp atışını duysam iyi olacak
-angel34 Papatyam2608 bugün verdim acilde cuma 363 tü bugün 1015 3katı çıktı nedenini bilmiyorum oluyormuş öyle yarın doktora atıcam sonucu
Papatyam2608 -angel34 bu kan da strese sokıyor ya gerçekten bende yarın 3 günü kanı verecem güzel yükselir de artık kontrol için giderim inşallah
-angel34 Papatyam2608 10 gün sonra çağırdı beni muayene için cidden öyle her beden farklı bence sorun yok sabit kalmadığı sürece
Papatyam2608 -angel34 inşallah bende yarın veriyim bana da gün verir de güzelce kalp atışını duyarım iğnelere devam mı sizin acaba ben proteston dex devam okşapar da doğuma kadar devam galiba bi ölü tohumun oldu o yüzden galiba
-angel34 Papatyam2608 ilaçlara aynen devam iğne ve kan sulandırıcıya ne kadar devam edicem bilmiyorum