Dyguackgz Meraba. 5 hafta 5 günlük hamileyim. Hafif göğüs acısı ve arada kasıklarıma kramplar girmesi dışında hiçbir belirtim yok. Bu normal mi?
Mervecimbidur Dyguackgz çok normal 35 haftalığım hiç mide bulantısı yaşamadım. Belki hiç yaşamazsın belki de ilerleyen dönemlerde yaşarsın bilemezsin
isiksinem45 Mervecimbidur Bende aynıyım canm 23+5 haftalıgiz şükür ne mide bulantısı ne baş dönmesi ne yemeklerden tiksinme hiç birşey yaşamadım çok şükür
Harika38 Bende 5+1 gebeyim, bende de aynı şekilde bulantı olmuyor pek hala şaşırıyorum ama hiç bulantı yaşamadan doğuran arkadaşlarım var, kişiye göre bence, tadını çıkaralım🥰
Zambak-12 Harika38 7 haftadayım hıc bulantı yaşamadım sadece sabahları biraz oluyor soğan baharatlı seylerın kokusuna da çok hasasıyet yok kişiden kişiye göre degısıyor
Bsrkcn Haftadayım benim de doğru dürüst olmadı sadece aç kaldığımda sürekli tok tutmam gerekiyordu kendimi. Bu durum çok normal. Biz hamilelikte şanslı kesimdeniz 🤗
Zambak-12 Nazemm ay ne güzel ☺️sadece bence benim tam olarak 7 hafta değil dın kontrolüm vardı kese var bebek yok daha adet dönemim duzensız geç döllenme büyük ihtimalle doktorum çünkü dış gebelık değil dedi birde keseye göre hatası geri diyor
Harika38 Dyguackgz evet çatlatma iğnesinden beri sürekli var bazen hiç el değmiyor bazen biraz hafifliyor ama bende hala var 🥲
Elifimsib Dyguackgz şanslı gruptansınız 🧡 benim 5. Haftaya girerken bulantılarım başladı 6+6 yım bulantıdan mahvoldum iştahım hiç yok kusma yok ama bulantıdan yataktan çıkamadığım halde 1.5 kilo vermişim şimdiye kadar. İnşallah yakın zamanda geçer diye bekliyorum 🙏 sabahları Kasık ağrım oluyor hafif hafif biraz hareket edince geçiyor genelde göğüs hassasiyetimde 5. Haftadaki kadar yoğun değil
Hasretklc Merhaba lar bende 6+2 haftalık hamileyim benimde bulantım hiç yok inşallah böyle devam eder
Aysenur012 39 haftalık hamileyim mükemmel bi hamilelik dönemi geçirdim ne mide bulantısı ne ağrı sızı Allah’a şükür bebişin de pek gelmeye niyeti yok bekliyos bakalım😂